FAQ corona virus & lockdown

Op deze pagina vind je de meeste gestelde vragen m.b.t. de gevolgen van het Corona virus en de lock down bij The BeautyCompany. Kan je geen antwoord vinden op jouw vraag? Stuur dan een bericht via Whatsapp of e-mail naar info@the-beautycompany.nl.

 

Vraag: Kan ik mijn producten bij jouw bestellen? 

JA! Heel graag zelfs. Je kan al je producten bij mij bestellen en ik bezorg jouw bestelling aan huis tijdens de lock down. Ook wanneer jij thuis je huid een extra boost wilt geven kan ik daarvoor de juiste producten adviseren en deze thuis bezorgen.

Stuur je bestelling via een Whatsapp berichtje of mail naar info@the-beautycompany.nl.

 

Vraag: Kan ik al een afspraak maken voor na de lock down? 

De agenda is momenteel gesloten. Omdat het nog niet zeker is of de salon vanaf 19 januari weer open mag is het boeken van een afspraak nog niet mogelijk. Zo voorkom je ook het onnodig verzetten van afspraken bij een verlenging van de lock down.

 

Vraag: Mijn afspraak is geannuleerd, hoe maak ik een nieuwe afspraak? 

Heel vervelend dat je afspraak niet door kon gaan. Voor een nieuwe afspraak neemt Brenda contact met je op zodra bekend is dat de salon weer open mag. Dan worden eerst alle geannuleerde afspraken opnieuw ingeboekt en daarna gaat de online agenda weer open voor nieuwe afspraken.

 

Vraag: Ik heb in de eerste weken na de lock down een afspraak staan, wordt deze nu ook verplaatst? 

Nee, deze afspraken blijven gewoon staan.

 

Wat is jouw vraag? 

06-23279540